OM VÅRA KUNDER ÄR GLADA?
Varje dag – lite bättre är mottot som JVAB ständigt jobbar efter och det ger goda resultat. Våra kunder har åter igen fått säga sitt och mätningen för året 2022 visar att vi siktar rakt på målet med att ha gladast kunder av alla. Årets NKI* höjs till 4,55 av 5 möjliga och det är bland de högsta resultaten som mätts upp genom liknande genomförda undersökningar.
Så, är våra kunder glada? JA!
2022 var ett tufft år på många olika sett men någonting som vi är nöjda och glada över är att våra kunder trots detta har haft det roligt när dem varit på jobbet, det visar siffran 4,71 på (4,26 år 2021) när våra kunder får frågan om hur roligt det är att driva projekt tillsammans med JVAB. Det är sannolikt en bidragande orsak till det fina resultatet 4,77 (4,58) på rekommendationsviljan hos våra kunder.
Utifrån mätningen kan vi slå fast att JVABs medarbetare är pålitliga, kommunikativa och lösningsorienterade och att detta är någonting som våra kunder verkligen uppskattar. Kraven våra kunder ställer på oss är att vi ska ha en god vilja att samarbeta, leverera god kvalitet med rätt kompetens samt att vi ska vara tydliga och ärliga. Mätningen visar att vi har bra koll på detta och vi får höga betyg inom alla dessa områden.
Vi nöjer oss såklart inte här utan strävar alltid efter att förbättra oss och kommer att utifrån denna mätning ta till oss av våra kunders synpunkter och förbättringsförslag för att fortsatt kunna leverera dessa grymma siffror. Genom att våra kunder tagit sig tiden att svara på undersökningen vet vi nu vart vi ska lägga vårt fokus framåt och det är vi väldigt tacksamma för.
Att vi har koll på styrningen av våra underentreprenörer samt att vi ska vara tydliga och noggranna i vår dokumentation kommer att ligga som grund i vårt arbete att bli ännu bättre och få ännu gladare kunder!
*JVABs Nöjd Kund Index har tagits fram av företaget Hubbster group (fd Tradewell) via djupintervjuer av JVABs kunder. Hubbster, med över 20 års erfarenhet av liknande undersökningar, menar att JVABs resultat är i topp 10 % av alla deras genomförda undersökningar.